Favorito y comentario
Reihenhaus mit heizung parking in Creu de Barberà Sabadell
Main characteristics
- 164 m2
- 3 hab.
- 2 Badezimmer
- 2.305 €/m2
Detailed information
CASA AMB GARATGE EN VENDA A SABADELL
MB immobles/APIALIA SABADELL comercialitza la venda d'aquesta casa adossada situada al barri de la Creu de Barberà. A la planta baixa hi trobem un ampli garatge amb capacitat per a tres vehicles, zona d’emmagatzematge i un lavabo de cortesia.
A la primera planta es desenvolupa la zona de dia, amb un saló-menjador, cuina independent totalment equipada, dues habitacions (una doble i una individual) i un bany complet.
A la segona planta s’ubica una àmplia estança amb sortida a la terrassa i un lavabo addicional.
L’habitatge disposa de terra de gres, fusteria interior de fusta noble i fusteria exterior d’alumini blanc. Compta amb calefacció per radiadors. Certificat d’Eficiència Energètica en tràmit.
Situada a la Creu de Barberà, l’immoble és a prop de tots els serveis i dels principals mitjans de transport de la ciutat. Sabadell és un municipi ubicat a només 19 km de Barcelona, amb excel·lents comunicacions mitjançant les autopistes AP-7 i C-58, així com per Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
No deixis perdre l’oportunitat de viure en aquesta acollidora casa.
letzte Änderung
Aufteilung
- 3 Zimmer
- Fläche 164 m2
- Gelände 70 m2
- 2 Badezimmer
Allgemeine Merkmale
- Heizung
- Parkplatz
- Klimaanlage
- Baujahr 1950
- In der Nähe von öffentlichen Verkehrsmitteln
Gallery
Lage
Creu de Barberà